Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan rendelhetek?

A regisztrációt követően tudja leadni rendelését webshopunkban, illetve rendelését emailben is tudjuk fogadni.

Hogyan működik a webshop?

A regisztrációról:

Csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak internetes webáruházunkban. A termékek megtekinthetők regisztráció nélkül is, viszont vásárlás esetén a regisztráció minden esetben szükséges.

A vásárlás menete: 

A termék kiválasztásától a Kosár gombig

·       A termékkategóriákat az oldal tetején lévő horizontális menüben találja. 

·       Kiválasztja az önnek tetsző és megfelelő terméket. (Több termékünknél, méret, szín és/vagy kivitel alapján választhat.)

·       A termék lapján, a kép mellett válassza ki (ha a rendszer feldobja) a színt és/vagy kivitelt és/vagy méretet(táblázatot a méretekkel kapcsolatban a termék leírásának alján, ill. a Mérettábla menüpontban talál)

a 'Kosárba'-gombtól a Pénztárig

·       Amennyiben a termék van raktáron a kiválasztás után a 'Kosárba' szó jelenik meg, előtte pedig egy rubrika ahová az esetleges többletmennyiséget lehet beírni, számok segítéségével. (Esetleges készleteltérés lehet, ez esetben e-mailben illetve telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot)

·       Rákattintva a Kosárba szóra egy felugró ablak jelzi, hogy a termék a kosárba került. Választhat, hogy vásárol tovább, vagy a Pénztárba megy.

·       Ez a kis felugró ablak rövid idő után magától is eltűnik, ez esetben jobb oldali menüoszlopban találja meg a Pénztárhoz gombot.

Pénztár: esetleges regisztráció vagy belépés

·       Amennyiben először jár webshopunkban, a megrendelés elküldése előtt regisztrálnia kell magát rendszerünkben.

·       Ez esetben a pénztár felső részén megtalálja a regisztrációs felületet. Értelemszerűen kitölti az adatokat. A *-al megjelöltek kötelezően kitöltendők, a Cégnév és Adószám opcionális.

·       A regisztrációról email-t kap, melyben talál egy linket amivel hitelesíteni tudja magát, hogy valóban Ön regisztrált a saját e-mail címével.

·       A rendszer automatikusan beléptet, amennyiben nem, bejelentkezhet a pénztár bal oldalán, vagy később, (vagy ha MÁR REGISZTRÁLT FELHASZNÁLÓNK) a jobboldali menüoszlop alján található belépő felületen.

·       A végösszeg szerint a rendszer választ önnek egy szállítási árat (az árakról a Házhozszállítás menüpontban talál információkat)

·       Előre utalás és utánvétes lehetőség, illetve Bankkártyás fizetési lehetőség áll rendelkezésre.

·       Egy táblázatot talál az oldal alján a kosárban lévő termékekről, módosíthatja a mennyiséget, vagy törölheti a terméket.

·       Amennyiben rendelkezik kupon-kóddal azt a lap alján lévő rubrikába írja be, majd kattintson a Hozzáadás gombra. A rendszer automatikusan levonja az árengedményt a végösszegből .

·       A lap alján fogadja el ÁSZF-ünket, majd kattintson a Fizetés gombra.

·       Ezután megkapja a rendelési kódját amire hivatkoznia kell majd átutaláskor a megjegyzés rovarban. A számlaszámot ezen a lapon (is) megtalálja.

 

FONTOS!
A rendelés folyamán, ha esetlegesen kilépne, vagy elhagyná az oldalt, úgy a rendszer automatikusan menti a kosár tartalmát, így annak tartalmát későbbi visszatéréskor is megtalálja majd.

Adatok módosítása:

Adatait bármikor módosíthatja, ha ráklikkel a jobboldali menüoszlop tetején található "felhasználói fiók" gombra.

Hogyan tudom módosítani a megadott mennyiséget?

A pénztárban, az összegző táblázatban lehet átírni a mennyiséget, majd rányomni a frissítés gombra.

Hogyan tudom módosítani a már megadott adataimat?

Adatait bármikor módosíthatja, ha ráklikkel a jobboldali menüoszlop tetején található "felhasználói fiók" gombra.

Hogyan kapom meg a rendelésemet?

Megrendelése alapján házhoz szállítjuk, illetve személyes átvétel üzletünkben a nyitvatartási idő alatt (H-P: 09:00-17:00) lehetséges.

Honnan tudom, hogy rendelésem sikeres volt?

Minden sikeres rendelést követően a megadott email címre küldünk automatikusan egy visszaigazoló emailt.

Mennyi időn belül kapom meg a visszaigazoló emailt?

Sikeres rendelést követően körülbelül fél-egy órán belül megküldi rendszerünk.

Mikor kapom meg a számlát?

A csomaggal együtt küldjük.

Sikeresen leadott rendelésemet mikor kapom meg?

Amennyiben a rendelt termék/termékek raktárkészleten vannak, úgy 1-5 munkanapon belül, előrendelés esetén általában 7-30napon belül tudjuk vállalni.

12.00-ig beérkezett rendelést még aznap továbbítjuk szerződött szállító partnerünknek.

Hogyan tudok fizetni?

Előre utalás, utánvétes lehetőség, bankkártyás fizetési lehetőség, illetve készpénz (kizárólag személyesen üzletünkben a nyitvatartási idő alatt H-P: 08:00-15:00).

Mire hivatkozzak, amennyiben rendelésemmel kapcsolatban kérdés merülne fel?

Hivatkozhat: rendelési számra, email címre és rendelt termékre/termékekre.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A szállítás díja a rendelt termék/termékek végösszegétől függ.

Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?

Minden terméknél feltüntetjük, hogy az adott termék raktáron van-e. Ha már elfogyott kérhet értesítőt emailben a termék érkezésről.

Házhozszállítást kértem, és szeretném meghatározni a kézbesítés időpontját.

Legkorábban a rendelés leadását követő első munkanapon tudjuk kiszállítani a terméket. Ha csak délelőtt, vagy délután tudja átvenni, azt is megpróbáljuk megoldani. Ebben az esetben a rendelés után, kérjük írjon e-mailt a rendelésszámmal együtt.